مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-11سياسي

اجمالی| افزایش 56درصدی کشفیات مواد مخدر در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش 56 درصدی کشفیات مواد مخدر، گفت: در ارتباط با حوزه مواد مخدر با توجه به تغییراتی که در کشور همسایه داشتیم با مسدود شدن مرزها و اعمال محدودیت ها در ورود مواد مخدر به صورت کشوری کاهش داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دولت جدید با قوت مسؤولیت خود را آغاز کرده و یک دلی و یک رنگی که در قوای سه گانه ایجاد شده است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی جامعه می طلبد آرامشی در سطح جامعه محقق شود تا دولتمردان بتوانند طرح ها و برنامه های خود را با خنثی کردن دسیسه های دشمن اجرا کنند و با ارتقای سطح امنیت جامعه مردم آرامش لازم را داشته باشند.

میرحیدری خاطرنشان کرد: امروز در سطح استان می توان بهترین وضعیت را در وحدت دستگاه های امنیتی و قضایی مشاهده کرد و پلیس های تخصصی حرکت خود را دنبال می کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان اصفهان با تقسیم کار در بین پلیس های تخصصی در جهت ارتقای سطح امنیت استان و ممانعت از ناامنی ناشی از وضعیت بیرونی تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| افزایش 56درصدی کشفیات مواد مخدر در اصفهان

اجمالی| افزایش 56درصدی کشفیات مواد مخدر در اصفهان